onsdag 15 augusti 2007

Hösten är här



Snart i alla fall. Mörkret kryper runt den Ynglska residenset på kvällarna och ÄNTLIGEN får man tända ljus!
Inspirerad av Theresa - Pysselgumman fick det bli magband på ljusen. Det första kommer här. Magbandet hålls ihop med scrappers floss som löper genom två öljetter på ena sidan och en loopy brad på andra.
Mmmm, längtar till kvällen då ungarna sover. En kopp te och tända ljus, samt Allt om trädgård som kom idag...

Attans så svårt det var att få till bilderna för det här inlägget... Cyberspace är tydligen inte mitt rätta element :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va mys pyss du ska ha när ynlerna lagt sig...... mina lägger sig senare än jag för dom har ledigt och inte ja..... hm pyssla vill jag göra i kväll.....

petraso

Kakan sa...

VAd påhittig och duktig du är.
Verkligen fina ljusband.

Lotta sa...

Vilken fin ljusdekoration, sådan måste jag göra. Jag älskar ju ljus. Tack för idén. Här kommer jag att titta in fler gånger. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin