lördag 8 september 2007

Shopping i all ära...

... men den riktiga kicken får jag av att KASTA! Det brukar vara trögt innan man kommer igång, men den underbara känsan då man just har slängt iväg innehållet i trunken på en Ford på Returpunkten är obeskrivlig. Vid dessa tillfällen behöver man knappt bilen för att komma hem igen, man leviterar!!!

Morgonens bästa upplevelse var att städa ur (hör och häpna) GODISSKÅPET! Vi har haft två hyllor i skafferiet med godis av känt och okänt datum (det äldsta med känt datum från -97, årgångsgodis *illamående*) av mer eller mindra ätbar sort. Nu finns det ytterst lite kvar (i princip makens, han får av ngn orsak inte samma kickar som jag av att kasta), och dessutom glädjeämne nummer 2:

Jag hittade en finfin burk att pyssla om till godisburk!

Så dagens plan blir som följer:

1. Returpunkten
2. Familjenöjet självplock av majs
3. Pyssla godisburk
4. Sova middag
5. Jobba natt

1 kommentar:

Kakan sa...

Hmhm. Man få kickar av olika saker visst. Själv så får jag en ooootrolig kick av shopping och att tillföra saker till hemmet. Returpunktengrejen har aldrig varit min cup of tea.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin