lördag 20 oktober 2007

Att stjäla...


...kallas på pysselspråk att lifta. Eller att KOSA (Kopiera Och Stjäl Allting). Har idag haft i bakhuvudet ett kort från duktiga Joggemia. Och ikväll var det dags att limma ihop tankar och papper. På ca 10 minuter (ja, motivet var stämplar och målat vid tidigare tillfälle) hade jag pysslat ihop ett kort som jag verkligen gillar skarpt. Enkelt och fräscht, men som sagt, designen är inte min. Om det är en lift eller en KOSA är frågan. Lutar åt det senare...
Misstänker att det blir fler kort i den här designen framöver. Den är verkligen vad jag brukar beteckna som Ynglig...

5 kommentarer:

joggemia sa...

Vilken ära!! Jag får tacka för de fina orden! Och vilket fint kort det blev dessutom! Har kollat runt lite i din blogg....du är duktig!!

Kram Mia

Laila sa...

Å även om det är en KOSA så är den himla snygg! ;-)

Kakan sa...

Å så fint! Verkligen Yngligt även omdet är KOSAT.

Malin sa...

Håller med!! så stilrent o snyggt. KOSA eller inte...superfint iallafall. Må gott! kram

Kristina sa...

Jättefint kort!
Och en härlig tomte.
Ha en underbar dag!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin