måndag 8 oktober 2007

Lycklig men trött...

Den här veckan är det kurs i Huvudstaden. Av någon outgrundlig orsak (läs: utsikten att få snufsa på mina goa ungar iaf 5min/dag) har jag bestämt att dagpendla. Eller kanske varannandagspendla, de finare detaljerna är inte utarbetade än.

Så idag har Ynglapyngla varit på föreläsningar där föreläsarna varit 3 av mina största jobbrelaterade idoler!!! + några till som också kunde sin sak.

Så nu är jag trött. Kanske ska följa Kakans exempel och trycka i mig lite jordnötsringar. Kl 0615 imorgon bitti är det dags att lämna det Yngelska residenset igen *gäsp*

2 kommentarer:

Kakan sa...

Jaaaa! Ät jordnötsringar och följ mig ner i träsket
*asg*
Snälla Yngla, jobba inte ihjäl dig. Det vore så trist utan dej.
Kram

Malin sa...

Oj, låter tufft med pendlingen men vad gör man inte för att få så mycket tid som möjligt med sina små gullegrisar! Kram på dig

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin