onsdag 10 oktober 2007

Lyckligare och tröttare...


Kursen har fortsatt att vara otroligt bra och jag blir bara tröttare och tröttare för var dag... Idga blev det tal om att skramla till en blomkvast till kursledningen, så givetvis kunde jag inte hålla mig utan pep att jag kunde göra ett kort.
Kursen hålls på CMMS i Huddinge, dvs den plats dit alla PKUprov skickas och analyseras. Så de fina (?) dekorationerna på kortet ska föreställa provrör med blod, urin och just ett PKUprov som är stansat med en betydligt finare och dyrare stansmaskin än en Yngla nånsin kan drömma om :)

Och planschen är på Citronsyracykeln. Som Yngla har lärt sig och glömt bort för lääänge sedan...

5 kommentarer:

Petraso sa...

Wow detta kort i Helt helt otroligt bra super bra super bra wow alla prov och så en grillpnne LÖVE it!

Malin sa...

OJojoj, så fräckt!! vilken kreativitet, med blodrör o så pappret med dom tre "blodproven" minns(hua) hur dom tryckte o höll på på den lilla lilla hälen för att få fram detta prov. Kram

Laila sa...

Men så kul kort du gjort. Gillar det där med provrören!

Kakan sa...

detta kort passar ju superbra till mottagaren!
Jätte fint i vanlig ordning och jag förundras över din otroliga kreativitet (trots trötthet) Själv kommer jag inte på något mer än att stämpla "GOD JUL" och embossa det i guld. Hur kul är det?

Laila sa...

Hej på dig! Jag har egentligen nyss hittat hit. Jag tycker det skulle vara kul att lära känna dig lite mer. Så jag taggar dig i min blogg. Hoppas du har lust att svara.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin