onsdag 17 oktober 2007

Man kan väl ändra sig :)


Nej, QK paperdolls skulle jag absolut inte ha. Fanns inte på skalan. Helt oanvändbara var mitt omdöme då pysseltant VN tog upp ämnet för nåt halvår sen.
Efter det har lite vatten runnit under broarna och till min stora förvåning har jag blivit ägare till just dessa dies. Vet inte riktigt hur det gått till, kanske bör beställa läkartid pga nervösa ryckningar som resulterar i tryckningar på "köp" knappen...
Och oj så söta de är! Och så användbara till namnskyltarna på jobbet! Nu behöver jag bara göra 9 namnskyltar till så är de intjänade! Visserligen är det bara en kollega som uttryckt intresse, men det är petitesser i sammanhanget. Nu är det bara att beställa sötaste julstämplarna från Magnolia så är samlingen komplett (eller möjligen plånboken tömd)...

2 kommentarer:

Kakan sa...

Hahaha! Yngla, det där ser ju nästan ut som du och jag!
Väldigt söta. Bra tt veta att de finns i ett pysselhus nära mig....

Petraso sa...

*asgarv* Du är bra rolig du.... Tänk va små ynglen kan ha med de die också..... jo du Jennie har grod stämpel fast kanske inte uppe i webshoppen hon den fulingen la inte upp dom så jag skulle se dom... innan hon fick i väg en.... Hon beställer hem fler.... finns massa fina grodor passande ett yngel

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin