måndag 15 oktober 2007

Taggad!

Hugaligen, har blivit taggad av Laila...

Men det är bara att bita i det sura äpplet och svara :)

Fast jag är kanske lite gammalmodig av mig, så jag har censurerat frågorna lite...


Regler:Du måste svara på alla frågor och sedan utmana minst 6 vänner!

Hatar du mer än 3 personer?
Svar: Nej. Faktiskt inte nån.


Hur många hus har du bott i?
Svar: Femton tror jag... Sen scratch alltså.

Vilken är din favoritglass?
Svar: Borde vara GB:s med lemon curd och maränger.

Vilka är dina favoritskor?
Svar: Favoritskor??? Tycker att skor är ett nödvändigt ont, tyvärr.

Har du fällt krokben på någon?
Svar: Antagligen, fast inte med flit.

Vilket är det värsta ämnet den här terminen?
Svar: För sent...

Vilket är ditt favoritämne den här terminen?
Svar: För sent...

Äger du en Britney Spears-CD?
Svar: Nej

Har du nånsin spytt bland folk?
Svar: Jepp. När jag var nygravid med första barnet *blä*

Säg någon/något du alltid tänker på...
Svar: Måste väl vara mina goa skruttungar i så fall

Vilken musik tycker du bäst om?
Svar: Just nu Sahara Hotnights och Paul Potts

Vilket stjärntecken är du?
Svar: Tvilling

Vilken är den pinsammaste CD du äger?
Svar: Minns ej (och vet inte varför den här texten är understruken!)

Och nu kan jag inte få bort det understrukna. Attans.

Fegar ut vad gäller att skicka frågorna vidare...



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin