torsdag 29 november 2007

Familjen Yngla i all sin glans


Och då var det snart advent igen. Underbart!!!
Min jul förra året var dekorerad med glas och vitt, där det vita i synnerhet var papper. Mycket vackert, och för en pappersnörd som jag helt perfekt. På detta tema har jag ikväll gjort julkulor med hela familjen Yngla på.

Julkulorna är av glas (finns oxå i plast, men det är för amatörer *asg*), med utprintade bilder på OHplast inuti. (här kan jag passa på att utfärda en varning; inte vanlig OHplast i färgskrivare (har inte testat just det själv, men alla andra varianter på smältande material till makens förtvivlan)).

Tror inte att dessa kulor gör sig i granen, men kanske mot en vit vägg. Och sådana finns det många av hemma hos familjen Yngla (men inte nog många *ler*). Och förstås mot vitgråa duken. Fast då blir nog inte livslängden så värst imponerande...

5 kommentarer:

Kakan sa...

Hahahaha!
Familjen Kaka borde ha sådana i sin gran, på sina vänner. Vore ju coolt ju.

Petraso sa...

Såååååååååååååååååå Coolt!

Petraso sa...

Förlåttttttttttttttt!

Jag kan spärra dig i min blogg om du vill???

Skit beställde du Majiorion,.... *AVIS*hel skotta kan ju inte stava till det... Har inte gjort det ännu men fingret står vid beställa knappen.... men kan ju inte bara shoppa gummi

Anonym sa...

Får lite känsla av Harry Potter. Något som är där men ändå inte. Glasklart... Mor

Malin sa...

Åhh så fint!! hur kommer du på allt? Kram Malin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin