onsdag 28 november 2007

Äntligen en originalidé!



Alla som förväntar sig julkort från mig och gillar överraskningar kan sluta läsa nu...
Efter allt kopierande från olika kreativa människor runt om i världen har jag äntligen kommit på en originalidé. Tror jag iaf. Kom på idén imorse i bilen på väg hem från dotterns skola (ja, jag är LEDIG resten av veckan!!!).

Kortet är ett vanligt 15x15 som är bigat och vikt. Sen skär man ett snitt i det. Resultatet är ett platt kort som kan skickas i vanligt kuvert, men om man följer instruktionen i övre ändan så blir resultatet ett kort som höjer sig i en elegant pyramid. Som en liten bonus så blir alla dekorationer också upphöjda.

Så för första gången i världshistorien; Yngla presenterar stolt "Ynglas pyramidkort"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul idé, bättre lycka nästa gång. Du vinner snart ska du se.... Mor

Kakan sa...

Gud vad coolt!
Hur kommer du på allt???
*IMPONERAD*

Marika på Odlingspyssel sa...

Superhäftiga och orginella, jag gillar dem supermycket :)

ulrika_m sa...

Riktigt, riktigt fint ... Dags för dig att ringa Patentverket kanske? Jag lånar gärna din design nån gång, det var sååå fint!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin