onsdag 7 november 2007

Shop til you drop...

Imorgon bär det av på kurs igen till Huvudstaden. Så då kan man ju inte ha på vilka gamla trasor som helst, kan ju inte avslöja att man är en äkta lantis...
Så på min lediga eftermiddag blev det inhandlat:
1 par byxor
2 kjolar
2 polotröjor
2 kappor (ska lämna tillbaka en, kunde inte bestämma mig i butiken)
1 BH
4 hårspännen
1 handväska
1 pyjamas (ska dela 1:a med kollega, visserligen samkönad, men ändå :) )

...och dessutom har jag ett par sprillans nya Eccokängor; de gamla (från februari) hade spruckit i em söm, så jag tog en rövare och gick in till butiken där jag köpt dem, utan kvitto, och fick ett nytt par på studs! Vilken service!

Vad kalaset gick på? Törs inte räkna på det...

1 kommentar:

Kakan sa...

Det är så en slipsten ska dras! Yo go girl!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin