onsdag 23 januari 2008

2:nd place...

is 1:st loser...
Fast jag måste medge att jag känner mig som en vinnare idag.

Andra plats i Instructables homemade holidays tävling. Så jag har vunnit en årsprenumeration på amerikansk pysseltävling, två T-shirt och en underbar liten plastrobot. Och de påstår att de gärna skickar sakerna utomlands.

Håhåjaja. Imorgon får jag reda på hur jag kan claima mina vinster. Kanske någon sorts Nigeriabrev där jag måste sätta in 100 dollar på ett konto innan fredagen...

Men idag är jag iaf glad. Trots att jag är 1:st loser :)

2 kommentarer:

petraso sa...

Du är ingen loser DU är BÄST i SVERIGE!!!!!!

Massa miljoner kramar

Kakan sa...

Supergrattis!

Plastroboten låter intressant ;)

Dags för pysselkväll tycker Kakan och Pillerill

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin