onsdag 16 april 2008

Ulliga gulliga ugglor




Tänk vad man kan hitta på detta fantastiska Nät! Häromdagen ramlade jag av en slump över dessa underbara små varelser. Och denna generösa människa har dessutom gjort en utmärkt tutorial (eller tutowlrial)...

Och visst är de alldeles oemotståndliga! Möjligen kommer jag att sätta bokstäver på, som originalet. Eller inte.

Just dessa fyra ska få bo någon annanstans, men planen är att göra en uggla för varje bokstav i familjemedlemmarnas namn och sätta dem på en tavellist från IKEA. Det blir *tänkatänka* 21 st... Jaja, då har man ngt att göra i alla fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta. Jag tror att de passar på min hylla på alltan. I alla fall tre kanske.
Mor

Karin sa...

Men så söta!!!
Kanske ska ta och sy några men jag har ju mitt vimpelprojekt forfarande. Vimplarna är utklippta men inte ihopsydda....vilket år som helst.....

ulrika_m sa...

Åh! Helt ljuvliga! Synd att jag är så kass på att sy. Men dessa måste jag nästan ge ett försök! Tack för länken!

Nina sa...

Sickna sötnosar!! Alldeles underbara alster i din blogg.

Åh vad glad jag är över att du lämnade en liten vänlig kommentar i min blogg (TACK!!) - för det gjorde ju att jag hittade hit.
Kommer alldeles säkert att besöka dig här igen! :)

*kram*

Doodlebug sa...

I love these owls!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin