onsdag 9 april 2008

Ynglet som kunde tala med skor...

Det har hänt igen!

Det får inte bli en vana, för attans dyrt är det, men det har hänt igen! För tredje gången på ett år (och i mitt liv) har ett par skor talat till mig. Skor har inte så livlig fantasi, så det som de här väste var lurigt nog "köp oss!". Yngla lydde.

Men idag hände det mest märkliga av allt. Skorna talade igen!!! Den här gången sa de "vi vill ha en väska!". Yngla brukar vara principfast. Vi har inte någon kanin, ponny, hund, råtta eller vad det nu är Ynglen kommer på att de vill ha. Men när Skorna talar lyder Yngla...

Jag vet precis vilkas fel detta är! Och jag tror att de också vet.

Men om sanningen ska fram känner jag mig som ett mkt piffigt Yngel när jag har nua skorna och väskan på. Och den känslan kan jag nog lära mig att leva med :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp vi veeeeet........Hahahaha! Jag tror jag döööööör!Mobbe....väskor....och skor....Yngla är p G.

Visste att du inte kunde motstå väskor och skor även om Yngla vill vara principfast ;-)

Själv är jag också ute efter väska och skor. Vita sneakers blir fräscht till sommaren, väskan är det värre med. Den ska ju rymma papper, kalender, matlåda och annat krafs så det blir en praktisk sak och ingen sexig liten "Fendi baguette" :(

Ses imorgon!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin