tisdag 20 maj 2008

Liftat!

Äntligen fick jag tillfälle att lifta underbart inspirerande Tette. Jag har länge beundrat hennes vackra, rofyllda kortmakarstil. Kortetär ett beställningsjobb, beställningen löd "barn och hjärta". Papprena kommer från Sassafrass Lass, stämpeln från Eat Cake och swirlen från Autumn leaves. Skönt att efter allt annat pyssel ett tag få luta sig mot papperspysslet igen, det är ju ändå det som jag brinner mest för.


Finally I got to copy one of the most inspiring cardmakers there is, Tette. I´ve admired her pieces of art for a long time. The papers are from Sassafrass Lass, lovely baby boy from Eat Cake Graphics and swirl from autumn Leaves. I enjoy making some cards again after spending some time with other crafts.

2 kommentarer:

Nina sa...

Så jätteläckert!! Åh, du inspirerar mig till att använda QK chopsticks...jag har ju ägt det i mer än en vecka nu - men har inte använt det en enda gång!

Tette sa...

Oh, vilket fint kort du har gjort!!! Gillar verkligen färg- och mönster-sammansättningen. Jätteroligt att du inspirerats av min stil och stort tack för det fina berömmet.
Hoppas att du får en fortsatt jättetrevlig dag.
Kram Tette

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin