måndag 12 maj 2008

Mera syprojekt




Såg en ljuvlig duk från Greengate häromdagen, men priset var hisnande... Kunde ändå inte släppa tanken, så dagens projekt var en kopia i indisk bomull. Jag blev så nöjd med slutresultatet. Duken fick precis den tyngdkänsla jag eftersträvade.

Det som tog mest tid var att fundera ut hur jag skulle få till de diagonala hörnen, men det är egentligen otroligt lätt.

Återigen fick jag användning av mina nya namnband. Är så otroligt nöjd med dem!!!


Project of the day, a tablescloth made från Indian Cotton. I really like the solidness of this cloth. It took some time to figure out how to get the corners right, but it relly is SO simple. I signed the cloth using my new tags.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken söt duk!
/Kakan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin