söndag 31 augusti 2008

Simple cards and an award...

After a few weeks of sewing I managed to make a few cards yesterday. The simple way, just the way I love it. Sort of a preparation for Christmas and birthday season coming up.







And I´ve got an award! I´m so proud and happy. Thanks a lot mönstermonstret!

The rules:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.





Efter några veckor vid symaskinen har jag igårkväll lyckats göra några kort igen. Enkelt, enkelt, precis som jag gillar dem. Som en liten förberedelse inför kalassäsongen och julen...

Och så har jag fått en award! Tack mönstermonstret!
Ska fila lite på vem jag ska skicka den vidare till. Tror att alla jag känner redan har fått den!!!

1 kommentar:

Karin sa...

Hello Y!
Very beautiful cards as always. Love them!
Kakan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin