onsdag 8 oktober 2008

A mummy monkey for halloween...

They say there is no such thing as a free lunch. I say there is. There are loads of creative people out there, ready to share their creativity with the rest of the world. Today I found this adorable mummy monkey on this blog. I just had to make one myself, and here is the result. I already love him. A halloween decoration I could live with...



Det sägs att det inte finns något som heter gratis lunch. Men det gör det. Det finns så många kreativa människor därute, redo att dela sin kreativitet med världen. Idag hittade jag denna ljuvliga mumieapa på denna blogg. Jag var förstås tvungen att prova själv, och här är mitt resultat. Jag älskar den. En halloweendekoration i min smak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns makabert och sorgligt. Mor

Anonym sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin