fredag 14 november 2008

A quilt for Littlefish...

... and it´s my first ever. The pattern is from this blogger. Love the fabric scraps from Amy Butler. It was a really simple quilt, being a first timer and all, and I confess, it´s machine quilted. Anyway I like the way it turned out. There is only one difficult thing about this quilt, it´s going to be hard to give it away. But my children support med telling this quilt is "not for me". And they are right, I could even make another one.


Ett lapptäcke till Lillfisken, mitt första någonsin. Mönstret är från denna bloggare. Jag gillar verkligen tygbitarna från Amy Butler. Det var ett mycket enkelt mönster, perfekt för en nybörjare som jag. Och jag erkänner, den är quiltad på maskin. Lite sned och vind, men jag är nöjd med den ändå. Det enda svåra blir att ge bort den. Men barnen stöttar mig och förklarar att den inte är för mig. Och visst har de rätt, jag kan ju faktiskt göra en egen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin