söndag 14 december 2008

Fresh fruit...

I have seen these pears on different blogs the past year and today I tried to make a few myself. As I like to make a lot of everything I couldn´t stop until I had made ten... These four however are the only ones finished. They smell wonderful from Christmas spices. The remaining pears will probably have some lavender in them.



Jag har sett denna typ av päron på olika bloggar nu ett tag och idag var det dags att göra min variant. Eftersom jag gillar att göra mycket av alla projekt kunde jag inte sluta förrän jag gjort tio stycken. Dessa fyra röda är dock de enda som är alldeles klara. De är fyllda med vadd samt julkryddor och doftar ljuvligt. De återstående kommer att dofta lavendel.

1 kommentar:

The 80's Me sa...

Så otroligt mycket inspiration du bjuder på, samt en mycket lättläst och stilren blogg.
Lägger till dig på blogglovin' så att jag kan följa dina kommade inlägg :) Ha en trevlig start på veckan! Kram Linda

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin