lördag 6 december 2008

The gnomes are home

My son didn´t want the gnomes to move away from our home. The result was this small picture, using at least eleven of them. I have made a similar picture before, inspired by always as inspiring Ali, but here is one with a Christmas theme.
The picture is placed over the sofa, next to my beloved owls. I still haven´t made up my mind if the owls should hibernate or not during the Christmas season.



Sonen ville inte låta tomtarna flytta hemifrån. Resultatet blev denna lilla tavla, dår i alla fall elva av dem fick bo. Jag har gjort en liknande tavla tidigare, inspirerad av alltid lika inspirerande Ali, men här har vi en med jultema.
Tavlan har fått en plats ovanför soffan, bredvid mina älskade ugglor. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om de ska gå i ide eller ej under juletid...

1 kommentar:

angelmax sa...

Hej va kul att hitta till din blogg vilka fina saker du gör gillar vrekligen tomtetavlan, är det stämplar i så fall vilka undrar jag.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin