fredag 5 december 2008

Relaxing...

There are different ways to relax, and some ways are better than other. There are obvious ways such as a weekend at a really nice spa or sleeping 12 h at night, but I find repetitive tasks very relaxing. I like the calm feeling from letting your fingers do the work without the brain interfering. It usually happens on number four or five of the items.

Yesterday I ended up with a lot of gnomes with just a vague thought of what to make with them. I love this little gnome. He´s my first ever Etsy purchase. Now I just have to figure out where to put him.



Det finns olika sätt att slappna av på och en del är bättre än andra. Det finns uppenbara sätt, som en weekend på ngt trevligt spa eller en 12-timmars nattsömn, men jag blir väldigt avslappnad av repetetiva saker. Jag gillar lugnet som infinner sig när fingrarna får jobba utan att hjärnan lägger sig i. Det tar vanligtvis fyra till fem uppgifter innan detta lugn infinner sig.

Igår hade jag plötsligt ett antal småtomtar som blivit till med bara en mycket vag känsla av vad jag skulle ha dem till. Jag älskar faktiskt denne lille tomte. Han är mitt första inköp från Etsy. Nu måste jag bara fundera ut var alla tomtarna ska hamna.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin