måndag 8 december 2008

Some linen bags for the holidays

I´ve been making this kind of bags for some time now. I use them all the time, for hot rolls and eggs in the morning, in the bathroom, in the crafting room and just about everywhere. Today I made some linen bags with linen lining (try to say that twenty times in a row lol). They will probably end as Christmas gifts to the children´s teatchers.




Jag har gjort denna sorts påse ett tag nu. Jag använder dem överallt, för varma frallor och ägg på morgonen, i badrummet, i pysselrummet och lita överallt. Idag gjorde jag några av linne med linnefoder. Tror att just dessa får bli julklappar till barnens lärare.

2 kommentarer:

petraso sa...

Ursnygga!!!Vilken present..... Skulle gärna vara dina barns fröken....ps såg en Yngla grej på Badankas lucka nr 8......

Kramis....

Anonym sa...

Vilken underbar idé!!
OCH jag kan säga att största barnens fröken fullkomligt älskar dina pyssel.... sa hon till mig en dag när hon shoppade lite i butiken :)

Kakan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin