tisdag 2 december 2008

A tiny sock ornament

I have actually started knitting. A big surprise, and I´m the most surprised by this. I started making a few pair of socks and in between the full sized socks I came up with these tiny little darlings.
I only wish I knew enough English knitting words to make an Instructable... But unfortunately I don´t. Even though I managed to find out what a purl stitch was after some serious searching through Youtube.

Jag har faktiskt börjat sticka. Ingen är mer förvånad än jag, men det är rätt kul faktiskt. Jag började med att sticka några par sockor, och mellan de fullstora sockorna hittade jag på dessa små sötnosar.
Önskar bara att jag kunde tillräckligt med engelska för att kunna göra en Instructable. Jag får klura lite på det.

1 kommentar:

megat sa...

your blog very beautiful and more info ,make me excited. Congratulation!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin