tisdag 16 december 2008

Zakka inspired lunchbag...

My daughter keep asking me if the craft I produce is my own design or if I´ve seen it somewhere. This bag for my lunchbox I have actually seen somewhere, ie it is not an original design. What wasn´t included was a tutorial, so I had to figure out the measurements and construction myself.

Anyway, my intention with this bag was a gift. But what can I say, I fell in love with it! With all its imperfections. I will probably make another one, maybe less imperfect, to be gifted.

All the measurements were chosen to fit with this lunchbox. Without the box in the bag it is quite floppy.






Min dotter frågar mig hela tiden om jag hittat på mitt pyssel själv, eller om jag sett det någonstans. Den här påsen till min matlåda har jag faktiskt sett "någonstans", så följdaktligen är det inte min egen design. Vad som inte fanns på sidan med påsen var instruktioner och mått, så lite fick jag bidra med själv.

I vilket fall som helst var tanken med denna påse att den skulle ges bort. Men nu har jag dessvärre blivit alldeles förälskad i den, med alla dess fel och brister. Jag får nog göra en till (eller ett dussin!) men lite färre brister att ge bort.

Alla mått valdes med tanke på att påsen skulle passa till denna matlåda. Utan lådan i blir påsen rätt fladdrig.

2 kommentarer:

muhren sa...

grymt snygg väska!

äLSKAR TYGEN..

Kram och god jul

Linda

kawaii crafter sa...

I think you did a wonderful job recreating the lunch bag. It looks great!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin