måndag 19 januari 2009

Retirement apron...

My second apron ever is a gift for a colleague who is retiring. This is a slight modification from this tutorial. I chose 100% natural linen for the base and a colorful retroinspired fabric for biases. I used my bias tape maker for the second time ever but I still find it hard to use.

My dd made the template for the heart. I find it adorable!

My intention was to make a card using the same colors, but somehow this card turned up :)




Mitt andra förkläde någonsin är en gåva till en kollega som går i pension. Jag har använt mig av denna tutorial med några ändringar. Jag valde 100% linne till förklädet med snedremsa i retroinspirerat tyg. Jag använde min snedslåveckare igen, men jag tycker fortfarande att den är svår.

Min dotter gjorde mallen till hjärtat. Jag tycker att det är bedårande!!!

Min plan var att göra ett kort i matchande färger, men på något sätt blev det detta kort i stället :)

1 kommentar:

Sarah M sa...

Your apron came out wonderfully! I love it.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin