söndag 18 januari 2009

Why do you have to take this picture...

and why do I have to stand still???

My ds is very happy with getting new clothes but not so happy with being a model. Today I made this long sleeved raglan T-shirt for him, and another one for me. He wants us to wear them at the same time when I leave hin at school. I wonder for how long he will want to look like his mother..



Varför måste du ta kort och varför måste jag stå stilla???

Min son gillar verkligen att få nya kläder, men inte att vara modell. Idag sydde jag denna långärmade raglanskurna T-shirt till honom, och en nästa likadan till mig. Han vill att vi ska ha dem samma dag när jag lämnar honom på skolan. Jag undrar hur länge han vill se ut som sin mamma...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin