söndag 15 februari 2009

Goose or duck?

I really don´t know. Still I like his personality. The pattern is from a goose with some modifications. If I make another one I will add some beens to the stuffing to make the goose/duck able to sit on its own, and use less stuffing for the legs to make them hang nicely.



Gås eller anka? Vet inte säkert. Men jag gillar hans personlighet. Mönstret är från en gås med lite förändringar. Om jag gör en till kommer jag lägga lite bönor i fyllningen så att den kan sitta och använda mindre fyllning i benen så att de dinglar snyggt.

1 kommentar:

Sara sa...

Hej hej!
Nu har jag varit här inne och snurrat ett litet tag och vad många härliga saker du skapat!!
Fick ett tips från din mamma idag om din blogg och nyfiken som jag är så var jag ju bara tvungen att kolla in sidan. Jag är jätteglad att jag gjorde det!!
/ Sara

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin