tisdag 24 mars 2009

The detective agent party part two - The outfit

I definitely did not plan to make him a detective outfit for the party. Some unforseen infection led to two unexpected days off work and suddenly the outfit, including a pocket for the magnifier was done.

I think there will be a pocket on the shirt very soon...

I still haven´t planned the exact plans for the party, but there are still four days to go...






Jag hade verkligen inte planerat att sy nya detektivkläder. Lite oväntad feber och därmed lite bonusledigt från jobbet och plötsligt var dräkten sydd, inklusive en ficka för förstoringsglaset.

Jag tror att det snart kommer att hamna en ficka på skjortan...

Planerna för kalaset är inte riktigt färdiga ännu, men det är fortfarande fyra dagar kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vilka coola kläder! Och vilken blogg! ycket inspirerande... :)

Jag sitter också och jobbar på ett detektivkalas, som skall äga rum IKVÄLL för min dotter och hennes 12 vänner. Några bra tips och idéer så här i grevens timma? Jag har svårt att få ihop ett mysterium att lösa..
MVH Jennifer
jennifer@lodde.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin