tisdag 31 mars 2009

This fleece is meant for pony riding...

And it´s not as twisted as it looks... Just too tired to take a decent photo :) And yes, it´s longer in the back.

The fleece is a bargain, the zipper (looks white but it´s actually pink) is from the stash. Everything was so not bought to make this fleece (as opposed to my previous post). But in the end it all came out nicely. We´ll see tomorrow if it´s accepted.

Pattern modified from Ottobredesign. Horse application from google search :)






En fleece till ridningen, och den är inte så sned som den ser ut. Jag är bara för trött för att ta ett vettigt kort :) Men den är lite längre bak för att gå ner över baken.

Fleecen är ett fynd, dragkedjan (som ser vit ut, men är rosa) från lådan. Inget är köpt för att göra just den här tröjan, i motsats till mitt föregående inlägg... Men jag tycker att den blev skaplig. Vi för se imorgon om den blir godkänd.

Mönster modifierat från Ottobredesign, hästapplikation från googlesökning :)

1 kommentar:

Älsklingsfrö sa...

Stort grattis! Du vann utlottningen utav ett hemligt plagg i min blogg. Kika in och meddela mig alla uppgifter som jag behöver så skall jag sätta igång!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin