måndag 16 mars 2009

An unperfect bag

I´m going away tomorrow for a few days for some education. I wanted a new spring bag to celebrate end of winter and here it is. I made it big enough to hold an A4 binder which unfortunately made it a bit clumsy. But I love the fabric from IKEA!

The bag has a large pocket for an A4 paper pad and a smaller one for my cell phone.


Jag ska iväg imorgon på några dagars kurs och ville ha en ny vårväska. Jag gjorde den stor nog för att rymma en A4 gaffelpärm, men tyvärr blev den lite klumpig. Men jag älskar verkligen tyget från IKEA! Skulle vilja ha en vårkappa i deg, men vet inte om jag törs...

Väskan har en ficka för ett kollegieblock och en mindre ficka för mobilen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Klart du ska ha en kappa! Mer mönster åt alla! :)

Fröken paj sa...

Snygg! Det är min favoritmodell på väskor. Önskar jag var lika "flink" på att sy som du är!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin