måndag 8 juni 2009

En ny leksak!


Idag kom min nya leksak, en "etchall", dvs en liten burk med etskräm för glas. Mycket rolig leksak...

Den har redan gått varm härhemma och jag har etsat diverse saker, varav en del presenter som än så länge får hållas obloggade...

Men jag kan i alla fall visa upp några flaskor, som antagligen fylls med "Nils saft hemligt recept" och ges till barnens lärare på fredag.

Det finns flera bra bruksanvisningar på hur denna finurliga kräm ska användas, mitt bästa tips är att använda skrivaretiketter i A4format och skära ut / stansa önskat motiv. Hyfsat billigt, hållbart om man ska skära ut en massa smådetaljer och lätt att diska bort med varmt vatten...

1 kommentar:

Petraso sa...

haa tänkte väl att det var tekniskt nog för yngla att falla för........ snyggt och Fy va sugen jag blev..... kramis

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin