torsdag 11 juni 2009

Studentpresenten...


Kusin E är mycket duktig på speedcubing. Behöver jag förklara mer???

Djup ram från IKEA, bild från wikipedia, en hel del tålamod, två sönderrivna mallar i kartplast och en strålande idé (skrivaretiketter i A4). Och förstås min nya leksak.

Dessutom ett halvdussin etsade ölglas. Inte så originellt till en student kanske, men jag tror inte att någon annan gjort glas med "E." på. Gillar modellen på fot. Dock är jag inte så förtjust i öl, men man kanske kan ha iskaffe i dem på sommaren??? Eller ev milkshake???

1 kommentar:

LillaBarn sa...

Vad är speedcubing??? Fast jag ska följa länken och kika. Antar att det inte är som jag brukade lösa Rubiks kub (ta av klistermärkena och sätta tillbaks dem på rätt ställe.)
Fina kläder i inlägget nedan!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin