måndag 3 augusti 2009

Lite för långa, lite för tajta...


Efter föregående inlägg slog det mig att jag ju faktiskt har ett alldeles eget (och obloggat) kalsongmönster som jag ritade under min långa bloggtorka i juni. Så detta fick förlängas och förses med bruna muddar och där var långkallingarna jag hade drömt om!

Tyvärr låg sonen vid detta tillfälle och sussade sött, så det fick bli på en höft, med följden att det blev som rubriken, lite för tajt och lite för långt.

Men nu har jag ett grundmönster. Ska försöka att få till en snyggare skärning fram till nästa modell. Och kanske lite stickningar också, de här gjordes lite för fort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här reser man bort i 6 dagar och har inte kontakt med en dator (åska). Så vad får man se! En hel garderob åt olika personer men ändå. Mer än bra jobbat. Har du mutat barnen? Mor

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin