onsdag 2 september 2009

Att uttrycka sin personlighet...



Yngla har ett jobb där man hela tiden måste fortbilda sig. Som ett led i detta ska jag jobba i grannstaden i två månader och på en ny arbetsplats vill man ju gärna göra ett gott första intryck. Eller andra intryck, jag har varit där i en period tidigare, men omsättningen är skapligt stor.

Så kvällen innan första dagen snoddes denna tröja ihop. För vad uttrycker en Ynglapersonlighet mer än en pingvintröja med fet orange halsmuddrullå? Inte vet jag... Möjligen samma tröja med tillägg av orangea ärmslutsmuddar.

2 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Åh det där pingvintyget var det finaste jag sett! Var har du köpt det? Du brukar alltid vara så duktig på att skriva vart tygerna kommer ifrån.

Anonym sa...

Får en känsla av att jag vill oxå ha. Mor

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin