torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

På er alla kära läsare!

I sann sybloggsanda ska jag nu försöka sammanfatta året som gått...

2009 har varit ett spännande år pysselmässigt, ett år när jag köpt ny symaskin och övat upp sysjälvförtroendet. Papperspysslet har legat i träda.

Jag har sytt massor till barnen och även en del till mig själv, har nu en uppsättning av trevliga basmönster som jag vet passar.

Jag har lärt mig att sy snygga halsringningar med och utan knappslå och att sy knäppning på axeln till småfolksplagg.

Och jag har äntligen lärt mig att sy gylf på byxor efter ett antal försök.

2010 hoppas jag bli ett år där jag ytterligare utvecklas i mitt syende, funderar ev på att köpa ytterligare en symaskin till maskinparken och kanske kanske skulle man kunna sälja ett och annat plagg.

Massor av möjligheter, massor av tid som ska fyllas.

Men nyårsaftonskvällen kommer att tillbringas på ett välbekant ställe, på jobbet, iförd sedvanlig vit pyamas. Lite firande kommer ev att hinnas med. Min uppgift väntar i kylen, en omgång tryfflar som vi förhoppningsvis hinner avnjuta någon gång under natten.

1 kommentar:

Rumpetuss sa...

Vilka fina barbiekläder du skapat! Jag tycker du ska sälja lite kläder (till storfolk) för de är jättefina!! kram kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin