söndag 3 januari 2010

Body 1.0


Trots en uppsjö av mönstertidningar har jag inte lyckats hitta något riktigt bra bodymönster, så jag beslutade mig för att rita ett eget, och dessutom för att visa er, kära läsare, mina tillkortakommanden på vägen. Följdaktligen kommer här body version 1.0.

Följande fel har noterats:

1. För liten halsringning.
2. Felsydd halsringning.
3. För bred för storlek 56.
4. För lång för storlek 56.
5. Två skarvar på muddrullån runt låröppningen.
6. Inga tryckknappar.

Och allt detta utan att ha provat den på... Jag har utsett en försökskanin här i staden, men den är tyvärr inte född ännu, så en fullständig utvärdering kan dröja några veckor. Eller månader, med tanke på att detta ser ut mer som 62-68 än 50-56.

Om någon undrar varför jag träningssyr i nya, dyra tågtyget så kan jag meddela att även jag undrar hur jag fick den lysande idén. Nästa blir nog i ett någit mindre exklusivt tyg :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin