onsdag 10 februari 2010

Sist av alla i cyberrymden...


... har även Yngla fått en Award! Av gulliga Rumpetuss !

Med utmärkelsen följer att man ska: Kopiera awarden till sin blogg, länka till personen som gett dig awarden, berätta sju intressanta fakta om sig och välja sju andra bloggar att ge awarden till samt länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Hm... 7 intressanta fakta blir svårt, men här kommer iaf 7 fakta... Yngla:

1. Har vandrat till Mount Everest basläger och där träffat Göran Kropp

2. Har tagit 22 poäng matematik, fristående kurs bara för att det var kul (ja, jag kan inte själv förstå det nuförtiden)

3. Älskar att brista ut i sång och tycker att livet skulle vara mer som en musikal

4. Syr mina trosor själv

5. Är en jäkel på origami

6. Har genomlevt sex år på föräldrakooperativt dagis

7. Har läst trilogin om härskarringen fler gånger än jag kan räkna

Sen ska awarden vidare då... Eftersom den har figurerat på de flesta bloggar jag besöker så ger jag den till alla fantastiska bloggare som jag har missat!

1 kommentar:

Anonym sa...

hmhm...nr 1 är Kakan avis på.
Hej hej på dej!!
Det var länge sedan...
Kakan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin