måndag 19 april 2010

Brun, brun, brun är vår undervattensbåt...


Är inte tyget underbart? Jag har köpt på min lite av det gula ovan och lite av det orangea. Det senare ska bli en tröja till mig. Tyvärr lyckades jag inte uppbåda någon entusiasm hos barnen för det härliga tyget, så tröjan ovan fick gå till en liten kompis som inte kan protestera så hårt ännu.

Fast om sanningen ska fram så gjorde han det i alla fall :)

Skulle kanske sytt två vuxentröjor istället!

Mönster: Eget
Tyg: Johanna Ahlards design från Znok design

4 kommentarer:

Helena sa...

Den är jättesnygg!

makrill sa...

Helt rätt!!

Linda sa...

annorlunda effekt med trestegssicksack, snyggt! jag gillar tyget i kombo med vitt, iaf till bebisar som inte börjat äta mat med tomat än ;-) typ vita ärmar med brun mudd. har inte "vågat" köpa tyget än, men har planer i huvudet att sy mig ett linne i det orange/cerise tyget. Tråkigt att dina barn inte gillade det :(

Ida H sa...

Jag kan lova att min son skulle gilla det! :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin