tisdag 20 april 2010

Mera syskonmatchat...


... och mera ubåtar.

Mottagarna till dessa bodysar kunde i alla fall inte protestera:)

Försöker att vidareutveckla mitt bodymönster till perfektion, även om jag inte har så många att prova på. Provade denna gång med kuvertringning (heter det så tro?) då jag inte varit så nöjd med mitt vanliga mönster med knäppning på axeln.
Dessa är i storlek 62-68 (tror jag), men är kanske lite väl urringade i både hals och runt låren.

Arbetet går vidare...

Mönster: Eget, storlek 62/68

Tyg: Johanna Ahlards design från Znok design

6 kommentarer:

makrill sa...

Fina!! Mönstret ser riktigt bra ut. Och ubåtarna är jag alldeles kär i!

JuMel sa...

Så söta! Visst är u-båtarna härliga?! Mina har än så länge endast använts till vuxen t-shirts:)

Rumpetuss sa...

Vilka fina bodysar!! Jätte härligt tyg!!! Men den jag har är ändå finast =) Kram

Ida H sa...

Åh jag gillar verkligen detta tyg. Så söta bodysar!

Johanna sa...

haha ja tur att de inte kan det, för bodysarna är ju SUPERSÖTA. Jag önskar också jag hade någon att prova på, för jag vet inte om något av det jag sytt passar en liten bebbe. Men det är ju så kul att sy ändå *ler*

Fröken Fräken sa...

Fina! Jag tycker inte att benhålen ser för stora ut. Problemet brukar här snarast vara det omvända, att det för tight runt de sprattlande små benen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin