tisdag 28 september 2010

Ett till!


Samma lilla människa som ville ha det brungula kitet ville också ha ett orange. Eller ville och ville förresten, jag fick rätt fria händer.
Det enda nya är att jag moddat om min kantbandare till att sy bandet tredubbelt i stället för fyrdubbelt. Jag har läst två tips om hur man ska få till det, men inte förrän jag kombinerade de båda fungerade det felfritt!

Och har jag inte skrivit det tidigare så går det finfint att sätta Stoff och Stils tryckknappar med Prymtången!


5 kommentarer:

KroKKoFin sa...

Åh du menar inte det. Jag har avstått från att köpa den tången för att dem på Gittes sa att den bara fungerade till Pryms egna knappar. Men då vågar jag alltså köpa den nu. Det är ju så svårt att få till knapparna annars så jag inte kan göra det med barnen vakna för att de stör mig och jag kan inte heller göra det när dem somnat för då väcker jag ju dem med hammarslagen. Åh vad jag glad jag blir nu. Måste bara försäkra mig först: Vilken av SoS tryckknappar?

Krumitott sa...

Jättesnyggt set! Jag blir så avundssjuk när jag ser dina bodysar, de är jämt så himla fina och välsydda! :)

Carro/mysigtdesign sa...

Ett väldigt fint set, men det jag blir superförtjust i är ju trollstavarna i förra inlägget. Coola!

Rumpetuss sa...

Guuu vilket fint set!! Byxorna är sååå rara...är det nått liknande som kommer sys till Blobbens snyggaste BB-set kanske?? Like it very mycket!!!

OYB sa...

Jättefint set!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin