torsdag 2 juni 2011

Mer till småfolk...


Det verkar poppa upp småfolk både här och var. Ofattbart, egentligen var de egentligen kommer ifrån, men i stället för att grubbla på Livets Stora Gåtor pysslar yngla vid sina maskiner.

Kvällens resultat är detta fyra små sötsaker i storlek 62. Perfekt ge-bort-storlek (förutom att alla andra har kommit på samma idé, har för mig att just storlek 62 var överrepresenterad i barnens garderober då det begav sig).

Jag har tidigare varit skeptisk till kortärmat i den här storleken, men efter senaste dagarnas tropiska hetta har jag fallit till föga.

Inga konstigheter, mitt vanliga mönster, alla kantade med vitt. Vän av ordning ser att de saknar märkning och knappar, men det kommer så småningom...

Tyg: Ubåtar Znok, Klöver Linadlo, Apor Mjuka Tyger och Får Jofotex.
Mönster: Eget

2 kommentarer:

Krumitott sa...

Fina! Jag gillar klövertyget, borde kanske införskaffa en meter eller två...

Ha det!

Åsa Tidqvist sa...

oh my...så fina, gillar ubåtarna så mkt så jag MÅSTE nog köpa av de fina färger som precis släpptes! supersöta!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin