torsdag 12 april 2012

En tränings-tröja...

Alltså inget man ska ha på sig när man tränar, utan en top som gjordes som ett prov på en ny typ av halsringning. 

Jaja, jag vet. En v-ringning är knappast något nytt under solen, men jag har faktiskt inte vågat mig på det tidigare. Bakgrunden till det hela är enkel; yngla har nämligen under sitt sybord en kasse med härliga tyger i som ska bli tröjor till en uppskattad arbetskamrat. Och denna ville alltså ha v-ringning. Nåja, sagt och gjort. Lite surfande senare så hittade jag en mängd olika beskrivningar och detta blev följden. Sitter som som en smäck och v-et ligger precis på den anständiga nivå som jag önskade :)

Ser nu att det ser ut som en amningstop, men orsaken till de sneda linjerna på fronten är insydda bystkilar som är finfint för passformen!

Nu ska jag samla lite mod och kasta mig in i fintygerna till kollegan. Eller kanske ta en kopp te innan...

Mönster: Eget
Tyg: Jny design

1 kommentar:

Thea sa...

Snygg träningströja!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin